16/04/2023

Zaterdag 15 april verlieten allerlei old- en young timers soms geluidloos maar meestal oorverdovend brullend het Raadhuisplein. Het jaarlijks terugkerend evenement van onze Lions club konden Zeewoldenaren, die om fysieke of psychische reden best weer eens een leuke dag konden gebruiken plaatsnemen op een bijrijdersstoel van een van de prachtige voertuigen.

De tocht voerde via het oude land weer de polder in. Bij Fruithal Smits werd de lunch gebruikt en na nog een stukje Flevoland eindigde de rally op de Bosruiterweg bij ‘Nu Jij Werkt.’. Daar werd al driftig een groot aantal hamburgers geroosterd en konden de deelnemers weer een beetje op verhaal komen. Vooral de bijrijders van de open auto’s hadden het ‘wat frisjes’ gehad.

Met dank aan alle sponsoren van het evenement kon een mooi batig saldo als gebruikelijk geschonken worden aan goede doelen. Dat waren er dit keer twee, Jeugdfonds Sport & Cultuur Zeewolde en Nu Jij Werkt konden ieder een cheque van € 2.500 in ontvangst nemen.

Zonder sponsoren geen evenement en donatie, dus bedankt sponsoren. Hieronder de bedrijven die een bijgedragen hebben aan dit mooie evenement.

Hier meer foto's en videos:
Foto Albums | Zeewolde (lions.nl)
Omroep Flevoland - Nieuws - Blije gezichten en ronkende motoren bij de Polderrally
Polderrally 2023: “Frisjes, maar heerlijk!” - Zeewolde Actueel | Uw huis-aan-huis nieuwsblad met het laatste nieuws uit Zeewolde (zeewolde-actueel.nl)

Hoofdsponsoren: