26/03/2023

Traditionele avond met dans en een overheerlijk stampottenbuffet gepresenteerd en geserveerd voor 65+ Zeewolde. Jong ontmoet Oud was echt verwennen! 17 maart jl. organiseerde Lionsclub Zeewolde in de aula van het schoolgebouw van RSG De Levant het traditionele Jong ontmoet Oud festijn. Het was een bijzonder geslaagde avond met allemaal blijde gezichten met dank aan Balletschool Zeewolde, medewerking van RSG Levant Slingerbos en Troost Catering.

Het is alweer een aantal jaren geleden dat de Lions het stampottenbuffet op de Jong ontmoet Oud avond hebben geïntroduceerd. De enthousiaste reacties van de deelnemers van toen hebben ons doen besluiten om onze gasten opnieuw te laten genieten van deze smakelijke Hollandse gerechten. Op deze “Jong ontmoet Oud’ avond konden de 65-plussers van Zeewolde de winterperiode, onder het genot van hapjes, drankjes, dans en muziek sfeervol afsluiten. De kans bestaat natuurlijk ook om kennis te maken met leuke medebewoners van onze gemeente.

Meer foto's en een video impressie van Lokale omroep Zeewolde vindt u hier:

Jong ontmoet oud weer vanouds succes in de Levant (lokaleomroepzeewolde.nl)

Jong ontmoet oud in Zeewolde 2023 - YouTube

En op onze eigen website is een foto impressie geplaatst: Foto Albums | Zeewolde (lions.nl)